Tuesday, February 5

~~~SCR Vs SR~~~

Assalamualaikum....(^_^)

Sebelum tu...

#SCR-Singapore Chicken Rice
#SR-Secret Receipe

Hobi aku adalah makan,hari-hari aku makan...kalau x makan nanti pengsan....(punya lah)

Aku suka taste semua jenis makanan...X kira jenis,harga(kadang2 bekira la jugak kalau mahal),warna dsbnya....Makan adalah satu kenikmatan yang Allah S.W.T berikan...Syukur Alhamdulillah....(^_^)...

Dulu(aisehh) & sekarang aku selalu makan d SCR sebab makanan dia ok(x la sedap sangat tp boleh la),servis ok...kebersihan pun tiptop...

Fried Mamak Mee & 3 Layers Tea C Special

Makan with kawan2...



Then,tetiba rasa mau makan cake...So pegi la SR tapi bukan la hari yang sama...pengsan makk jahh oii,x pandai kenyang2...

This time,aku pegi ngan classmates yang lain plak....

Tidakkah anda terliur dengan kek2 ini??muahahaha..

Chocolate Float..yummy...

My febret Mango Delight....sedapp..

Makanan-makanan ini sungguh sedap...Alhamdulillah...

Sekiann....

No comments:

Post a Comment