Wednesday, February 27

~~Before it's too late~~

Assalamualaikum....

Now is 10.58p.m...actually,it's time for me too sleep(awal siott)...Selalunya,belum jam 12 belum la aku tidur tuh..but i need to make changes on my jadual tidur...hihi...

Okeh,perkara pertama aku mau buat sebelum tidur ialah mau minta maaf kepada sesiapa saja yang aku pernah terbuat silap,terkasi sakit hati and anything la(yg jahat2) sebelum terlambat...mana tau aku x sempat minta maaf kalau ditakdirkan aku kembali kepada-Nya esok hari..From deep inside my heart,aku minta maaf banyak-banyak...

Aku doakan yang baik-baik untuk kamu semua...In Sha Allah,kita diberkati selamanya...every words yang terkeluar dari mulut ni tidak bermaksud untuk menyinggung mana-mana pihak,sama sekali tidak..Dalam keadaan sedar/kurang sedar/di luar sedar i know,aku banyak melakukan kesilapan...

I believe Allah SWT decide the best for us....

Again I'M VERY SORRY...

To my parents,siblings-Maaf jikalau anakmu ini selalu menambahkan dosa yang memang sedia menggunung,selalu meninggalkan perintah-Nya,melupakan kalian dalam setiap perbuatan yang mengundang rasa benci orang terhadap anakmu,buat sesuatu tanpa fikir panjang...I'm sorry that me belum boleh jadi anak yang solehah but i keep praying supaya kalian selalu dekat dengan Allah SWT,dilindungi dan disayangi...Amin..

To relatives,friends and saudara sesama Islam-Let's Allah SWT be the one yang dekat dengan kita walau di mana kita berada...Dia lah Maha Pengampun,Maha Mengetahui...For thousands times,I am sorry..

#Aku minta maaf secara umum,harap tiada berkait dengan mana-mana pihak...Sekian..

Sincerely,
FARHANA


No comments:

Post a Comment